Re: bones practiques: apt-get vs aptitude

2015-12- 8, 21:40 (+0100); Adrià escriu:
> Em penso (corregiu-me, si us plau) que la intenció és (o era) que
> he llegit el contrari.

És al revés.  Apt-get era el frontal original i aptitude va aparèixer més
tard per substituir el dselect (ja no existeix?) que era un programa
d'interfície de text però amb estil gràfic, i suposadament també podia
substituir l'apt-get i deien que prenia més bones decisions que l'apt-get.

Personalment jo faig servir l'apt-get, i algún cop també utilitzo el
synaptic si vull revisar detalladament tot el que tinc instal·lat.  De totes
maneres com diu el Pedro tant utilitzar apt-get com l'aptitude es pot
considerar una "bona pràctica".