Re: bones practiques: apt-get vs aptitude

bones,
jo sempre faig servir apt-get, però quan trenca coses o he
d'instal·lar un paquet a saco o amb més cura tiro cap a aptitude o
dpkg.

aptitude molts cops arregla les xapusses que fa apt-get

quin és l'estandard, doncs no ho sé, però jo sóc una persona fora del corrent xD

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 8 de desembre de 2015, 23:05, Oscar Osta Pueyo
<oostap.listas@gmail.com> ha escrit: