bones practiques: apt-get vs aptitude

A la trobada de Girona (si la neurona no m'enganya) vam comentar que
'aptitude' havia deixat de ser l'eina de gestió de paquets recomanada a
Debian, i ara les bones pràctiques diuen que cal fer servir 'apt-get'.
Buscant una mica em trobo això que diu just el contrari:

  https://wiki.debian.org/DebianPackageManagement

> DebianPackageManagement
> Section: Command-line Frontends
>
> [...] The primary command line tool is aptitude. apt-get fulfills a
> similar purpose and although it is no longer the recommended primary
> tool some still use it.

Algú té més documentació sobre aquest tema?

--
Jordi Funollet Pujol
http://www.linkedin.com/in/jordifunollet