Re: root acount is loocked,starting shell

He vist les fotos, i a cap no es veuen problemes.
Entenc que si arrenques normal, arribes a l'entorn gràfic (gdm/lightdm)
que et demana usuari & contrasenya. I si arrenques en modalitat de
recuperació (recovery mode) et deixa a la línia de comandes (consola)
com a «root» perquè aquest compte no té contrasenya establerta.

Qualsevol instal·lació funcional de Debian reacciona així adequadament.

SEGÜENTS PREGUNTES:
- Què passa quan arrenques normalment (res de recovery) després
d'introduir usuari i contrasenya normal?
- D'altra banda, en recovery mode, prova a escriure aquesta instrucció
(acaba polsant ENTER):
ls /home

interpretacions, sinó amb allò què veus sense interpretar-ho.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 01/12/15 a les 21:44, dainateia@riseup.net ha escrit: