Re: root acount is loocked,starting shell

A 2015-12-01 19:34, Narcis Garcia escrigué:
Entenc que no se t'obre cap entorn gràfic (on veuries la fletxa pel ratolí).
Essent així, aniria bé una fotografia del què surt per pantalla només
havent posat la contrasenya de desencriptat, i fins que es queda esperant.

..les enviu despres..en seguent mail..

També anirien bé aquests detalls:
- L'ordinador només té muntat un disc dur o n'hi has afegit un altre?

nomes original

- Debian és l'únic sistema operatiu instal·lat?

si

- Tot just has instal·lat Debian des de zero, o bé has fet algun altre
canvi o tasca a l'ordinador?

debian des de zero al juliol 2015
( em van avisar ke tarneta grafica obsoleta iaona...)

fa 1 setmana vaig instalar aplicacio kdenlive
i vaig grabar els mp4 en1cd dades

lo ultim baixar 2 pelis de piratbey

- Tens un CD o DVD o USB amb arrencada gràfica de sistema operatiu? (en
diuen «Live»)

(..ni idea..)
pero
fa 1mes tambe va pasar!!
..no arrencava
i aquell cop es kedava en negre..i li vaig fer
expulsar el dvd...
i vaig poder arrencar
( si aixo et dona 1 pista...)

__________
masked enough at lists.debian.org archives.

El 29/11/15 a les 16:13, dainateia@riseup.net ha escrit:
debian-user-catalan@lists.debian.org

hola llista
aviso que
no tinc gens de coneixements per
furgar en la terminal del meu pc

tinc instalat debian
suposo que jessie.. perque em sobtava que menciones al final de algunes
linees aquest nom
...:
Em trobo que un cop introduida la contrasenya per desencriptar el disc
dur...
no puc entrar ni com usuaria convidada..
ni com la principal.. que deu ser l'administrador

al iniciarse el debian
poc triar opcions avançades..

es com la terminal

tot el seguit de informacio
te un [ ok vert ]
i al final diu
aixo del

 sulogin: root acount is loocked,starting shell

li he donat ordre de entrar :
-default mode
i..es clar..em porta al inici "interfaz?" per signar
i tampoc he pogut entrar

- reiniciar..des de ordre root.. i des de "interfaz"?
i no res

vaig trobar en una llista debian
un comentari q pot ser similar al meu..en angles..
i tampoc estic segura

https://lists.debian.org/debian-user/2009/05/msg01538.html

? es posible que si li demano de modificar contrasenyes
pugui accedir ??
i com he de fer aixo ?

merci