Re: root acount is loocked,starting shell

Entenc que no se t'obre cap entorn gràfic (on veuries la fletxa pel ratolí).
Essent així, aniria bé una fotografia del què surt per pantalla només
havent posat la contrasenya de desencriptat, i fins que es queda esperant.

També anirien bé aquests detalls:
- L'ordinador només té muntat un disc dur o n'hi has afegit un altre?
- Debian és l'únic sistema operatiu instal·lat?
- Tot just has instal·lat Debian des de zero, o bé has fet algun altre
canvi o tasca a l'ordinador?
- Tens un CD o DVD o USB amb arrencada gràfica de sistema operatiu? (en
diuen «Live»)

masked enough at lists.debian.org archives.

El 29/11/15 a les 16:13, dainateia@riseup.net ha escrit: