Re: Smartphone amb Debian

Jo vaig plantejar l'activitat relacionada amb Debian en aparells de butxaca.
Aquí hi ha tota la informació i temes enllaçats al mateix Wiki sobre la
solució més tova: el contenidor Debian dins el sistema operatiu que
tinguis (chroot):
http://wiki.gilug.org/index.php/Ubuntu_amb_Android

El millor en tots els sentits és poder fer funcionar l'aparell amb un
sistema operatiu GNU com a base, com és el cas de Debian GNU/Linux:
- Replicant (per Nexus S i alguns Galaxy) La solució més lliure
- Sailfish OS (pels aparells Jolla)
- Ubuntu phone (alguns aparells BQ i Meizu)

«Allò més Debian» em sembla que va ser el telèfon Nokia N900,
descatalogat però que se'n poden trobar de segona mà.

Més tema:
https://fsfe.org/campaigns/android/liberate.es.html

masked enough at lists.debian.org archives.

El 29/11/15 a les 10:39, Adrià ha escrit: