Re: Smartphone amb Debian

Si trobes alguna pega des del punt de vista del soft lliure, diga-m'ho!
Jo diria que van en la filosofia al 100% (rollo Mozilla, clar).

A Firefox OS telegram funciona molt bé. Però no hi ha app oficial de
Whatsapp, i cal instal·lar alguna de les alternatives, com Loqui IM o
Openwapp... no son lo estables que convindria... Clar que si algú no
li mola el soft propietari, lo de whatsapp no és lo seu :-) Però és
com el FB, la gent està allà...

Per la resta, els telfs fan el que han de fer, trucar, i hi ha uns
quants dispositius al mercat, sobretot de gama baixa-mitja, excepte un
japonès transparent i el Flame, per desenvolupadors, que és el que tinc
jo.

Fins ara,

Joan

El Fri, 27 Nov 2015 17:42:27 +0100