Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

Bon dia,
la trobada d'ahir va estar genial, l'hem de repetir!
un dels temes que es van comentar i que vaig caçar al vol eren els certificats SSL auto-renovables, no en recordo el nom, me'n podeu passar informació? he trobat la web de letsencrypt.org però veig que està en fase beta i cal que et convidin, algú pot fer-ho? just he de renovar un certificat i m'agradaria automatitzar-ho, ja que és una agonia haver-ho de fer cada any manualment
sobre la propera trobada vam posar-hi la data, crec que el 21 de maig, i també va sortir la proposta de fer-ho a Vilafranca, al casal popular, aquí en teniu la web per si voleu xafardejar el que hi fem: casalpopular.cat
un altre tema que va sortir són les darreres polítiques de canonical, justament ahir vaig llegir aquest post bastant interessant, per si li voleu fer una ullada: http://mjg59.dreamwidth.org/38467.html

salut!
Lluís

El dia 21 de novembre de 2015, 9:52, Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> ha escrit:
Be companys,jo avui treballo o sigui que no podré gaudir de la vostra companyia.
Que ho passeu molt be.
Una abraçada.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com

El dia 20 de novembre de 2015, 21:39, Eloi <entfe001@gmail.com> ha escrit:
El 20/11/15 a les 11:51, Narcis Garcia ha escrit:
> Entenc que l'Eloi parla de la ruta que adjunto.
> Es pot obrir amb la majoria d'aplicacions de mapes, incloent OSMAnd per
> Android i algun lloc web.

Deixant de banda la petita excursió pel lateral de l'A-2 (no té cap
sentit sortir a la rotonda de la carretera de Riudellots i
reincorporar-se més endavant, a menys que es vulgui veure de més a prop
l'edifici abandonat de la Cacaolat), les meves indicacions de text eren
sortint per Girona Sud i seguint per Salt per anar al punt de la reunió,
mentre que el teu itinerari del sud segueix fins a la sortida de Girona
Oest, resseguint des d'allí el camí descrit per a la gent que vingués
del nord fins a l'àrea d'aparcament que has suggerit.

Ho vull deixar clar per no confondre, però efectivament per anar a
aparcar en aquella zona és millor seguir fins a la sortida de Sant
Gregori... la "sort" de no tenir cotxe és que no m'haig de preocupar mai
de trobar lloc on aparcar :-)

Pel que fa a l'oferta de cotxe des de Barcelona, tot i que jo també
estic a la ciutat comtal pujaré sí o sí amb tren, que si no em caduquen
els viatges de l'abonament. Arribo a l'estació a les 10:23 i d'allà
aniré xino-xano fins al local, on compto ser-hi vora tres quarts d'onze.