Re: Trobada 2015. Girona 21 Novembre

Jo vindré des de Vilafranca, si el constipat no empitjora..
agafaré cotxe per si algú vol apuntar-se, tot i que de la zona crec que no ve ningú :)

fins demà!

El dia 17 de novembre de 2015, 15:55, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
Hola,

> Ara resulta que l'hora preferida són les 14h, però la franja més votada
> és des de les 11:00 fins les 14:59h. A més a més, aquesta franja és la
> única que no té cap creueta en contra (a partir de les 15h ja sí).
>
> El missatge que percebo és que a tots els votants els va bé quedar-se a
> dinar o arribar fins l'hora de dinar.
> Proposo convocar JA per les 11:00h, acabar amb qui vulgui dinar plegats,
> i també durant la sobretaula n'hi ha que marxaran i n'hi ha que es quedaran.

Després del missatge de l'Alba, crec que les 11h és la millor hora per quedar.

> Estic proposant donar JA el tema per tancat, i repartir el cartell que
> es va enviar, però rectificant les hores per 11,12,13 i 15:
>
> http://llista.gilug.org/pipermail/usuaris/2015-November/005312.html

Sí que han sortit xerrades al final!
Sigui com sigui, espero que sigui la primera de moltes trobades
de DebianCat.

He actualitzat el wiki, si us plau reviseu i modifiqueu el que cregeueu
convenient:

https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat

Salut!