Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

On Tue, Nov 17, 2015 at 10:55:49PM +0100, Eloi wrote:

> Circular amb cotxe per Girona és complicat, i trobar aparcament encara
> ho és més.

Malgrat això, (encara no és segur) potser vinc en cotxe. En aquest cas
sortiria des de Can Fanga i disposaria de places per fins a 4
agosarats (contacteu per privat).

> A la tarda podríem fer una volta pel barri vell si no se'ns fa molt
> tard, paga la pena passejar-hi. El problema és que està bastant lluny
> del punt de trobada.

La predicció del temps que he anat seguint [0] apunta a altes
probabilitats de pluja durant el dia.

En tot cas, jo no marxaria de Girona sense passar per una gelateria
que m'han recomanat que crec que està al casc antic.

[0] http://www.aemet.es/ca/eltiempo/prediccion/municipios/girona-id17079

--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14