Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

El 19/11/15 a les 09:16, Robert Marsellés ha escrit:
> Hola,

> Gràcies per la info. Jo sóc dels que ha de venir amb vehicle. Per cert,
> vinc sol des de les Terres de Ponent. Si algú li fes gràcia anar a la
> trobada i està a la vora de la A-2 (fins a Cervera) + C-25 però li fa
> peresa conduir o no té cap altra opció, que m'ho digui i el recullo.

Només per acabar de puntualitzar, des de la C-25 seguiu endavant cap a
l'A-2 (no us heu de desviar), i no sortiu per anar a agafar l'AP-7 ni a
l'última sortida de la C-25 ni a la primera un cop incorporats a l'A-2,
perquè des d'aquella incorporació a l'autopista, situada a la rotonda
que també mena a l'aeroport, sí que es paga.

Un cop a l'A-2, seguiu endavant sense sortir per les indicacions de N-II
(Girona per Fornells, entrant per l'Avellaneda; o Figueres per la
variant de Sant Daniel) i al cap d'una estona us trobareu un peatge.
Entrant per aquí i sortint per Girona Sud sí que és gratuïta.

Tota aquella zona ha canviat molt en els últims dos anys i és una mica
enredada, especialment si es coneixia d'abans o s'usa un mapa
desactualitzat. En aquest sentit OSM sí que està al dia.

> Per mi encantat, mai he estat a Girona. Sempre és millor visitar els
> llocs amb gent del terreny.
>
> Salut i peles,
>
> robert

Malauradament m'ha sorgit un compromís per la tarda i no us podré
acompanyar per visitar la ciutat. De fet, en funció de l'hora és
possible que ni em pugui quedar al dinar.