Re: Fwd: [gilug] [premsa] Nova jornada de programari lliure, aquest dissabte

Hola,

On 17/11/15 22:55, Eloi wrote:
> El 16/11/15 a les 22:00, Narcis Garcia ha escrit:

> Com arribar a Girona:
>

> Circular amb cotxe per Girona és complicat, i trobar aparcament encara
> ho és més.
>
> Si veniu del sud o de l'oest via C-25 la millor opció és l'AP-7/A-2
> sortint per Girona Sud, a la primera rotonda després del peatge seguir
> cap a l'esquerra direcció Salt, tirar recte fins al final i després cap
> a la dreta pel carrer Major, que a Girona és Santa Eugènia.

Gràcies per la info. Jo sóc dels que ha de venir amb vehicle. Per cert,
vinc sol des de les Terres de Ponent. Si algú li fes gràcia anar a la
trobada i està a la vora de la A-2 (fins a Cervera) + C-25 però li fa
peresa conduir o no té cap altra opció, que m'ho digui i el recullo.

> A la tarda podríem fer una volta pel barri vell si no se'ns fa molt
> tard, paga la pena passejar-hi. El problema és que està bastant lluny
> del punt de trobada.

Per mi encantat, mai he estat a Girona. Sempre és millor visitar els
llocs amb gent del terreny.

Salut i peles,

robert