Re: Trobada 2015. Girona 21 Novembre

Per experiència puc dir que donant voltes així podem estar fins
divendres, i això fa que la gent es programi altres coses més segures
pel cap de setmana.
Al GiLUG ningú no diu res més.
Ara resulta que l'hora preferida són les 14h, però la franja més votada
és des de les 11:00 fins les 14:59h. A més a més, aquesta franja és la
única que no té cap creueta en contra (a partir de les 15h ja sí).

El missatge que percebo és que a tots els votants els va bé quedar-se a
dinar o arribar fins l'hora de dinar.
Proposo convocar JA per les 11:00h, acabar amb qui vulgui dinar plegats,
i també durant la sobretaula n'hi ha que marxaran i n'hi ha que es quedaran.

Estic proposant donar JA el tema per tancat, i repartir el cartell que
es va enviar, però rectificant les hores per 11,12,13 i 15:

http://llista.gilug.org/pipermail/usuaris/2015-November/005312.html

masked enough at lists.debian.org archives.

El 16/11/15 a les 08:08, Mònica Ramírez Arceda ha escrit: