Re: Trobada 2015. Girona 21 Novembre

Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> writes:

> L'horari s'ha obert una mica amb el vot de l'Alba:
> Ara tant hi ha la possibilitat de començar a les 11 com a les 14h:
>
> https://dudle.inf.tu-dresden.de/debian-catalan-2015-hora/
>
> Suposo que avui seria un bon dia per donar el «cartell» per tancat.

A veure, tinc dubtes de si la gent que ha posat que li va bé a les 14 i
no li va bé a les 15 o les 16, vol dir que a les 15 o 16 marxarà o que
creu que començar a aquella hora és massa tard... (Ara veig que hauria
d'haver fet l'enquesta amb intervals horaris :( )

Veig que l'Alba ha posat un interrogant a les 11. Alba, quan podries
confirmar si pots o no a les 11?

Si l'Alba pogués a les 11, podríem quedar a aquesta hora, fer la trobada
al matí i després anar a dinar junts.

Si el que guanya són les 14, podríem quedar per dinar i fer la trobada
després, però aquesta solució se'm fa una mica rara...

Salut!