Re: [deb-cat] Trobada 2015

Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> writes:

> «Llista de correu: Encara no en tenim però...»
> Què és el què no tenim? No és aquesta la llista?
> debian-user-catalan@lists.debian.org

Aquesta llista és teòricament una llista de suport a usuaris Debian, no
una llista per a l'activitat de la comunitat. Des de Debian es recomana
que s'usin les llistes del tipus debian-dug-* (dug == Debian User Group)
per a les comunitats i les seves activitats.

En un debat que vam tenir en aquesta llista (debian-user-catalan) es va
dir que de moment, com que el tràfic d'aquesta llista no és molt elevat
i a molta gent li fa mandra estar a tropecentes llistes usaríem
debia-user-catalan per a les dues coses.

> Com a objectiu al Wiki jo afegiria el suport mutu.

És un wiki, tu mateix pots afegir-ho ;-)

Salut!