Re: problema extrany escrivint a aquesta llista ?

alex:

> aquest és un missatge pels administradors/res.

Fins on jo sé a Debian els administradors de les llistes de
correu estan centralitzats en un sol equip, listmaster@l.d.o:

Per informar de problemes a les llistes cal fer-ho via el
sistema de bugs de Debian per al pseudo-paquet següent
(no hi he vist cap bug relacionat amb això):

https://bugs.debian.org/lists.debian.org

> Tot i que el correu ha arribat a la llista, m'ha retornat
> un avís extrany dient que no era posible enviar-ho a
> golf23uk@hotmail.com , adreça a la qual no ho he enviat.

Sí, ja fa dies que passa. Fins ara he suposat que l'acabarien
donant de baixa tard o d'hora però crec que hauríem d'escriure
més sovint a la llista perquè això passi ;)

> Alguna d'aquestes adreces apareixen a pàgines web extranyes com
> Serveix aquesta informació per alguna cosa? Tot es correcte?

No ho havia mirat amb tant de detall. Pel que comentes sembla
l'adreça de correu d'algun spammer al que li han tancat el
compte.

> Tanmateix, a més a més d'esborrar l'usuari, no es pot configurar la llista
> per què només els administradores rebin aquests avisos? Potser no té sentit
> que els rebem els usuaris sense permisos.

Cert, aquest comportament de notificar dels errors al remitent
és una característica nova o que si més no fins ara no havia
vist.

Salut,
Alex