Re: Succés després de connectar un disc-dur

A 2015-11-14 00:04, jaume@citrik.org escrigué:

Molt bones a tot@s.

M'ha sorgit la necessitat de crear un "succés" (una comanda) un cop un
disc-dur es connecti a un ordinador.

Us explico la situació. M'agradaria que cada vegada que connecto un
disc dur extern a un servidor aquest fes la còpia de seguretat
automàticament.

Moltes gràcies.

Hola Jaume,

Es pot fer amb l'udev. Jo ho anava a fer servir per tenir accés automàtic a una partició encriptada en el disc dur, només en introduir una memòria USB amb un fitxer amb la clau de desencriptar, sense haver d'interactuar per res.

A aquests enllaços hi ha informació per començar:

  https://wiki.archlinux.org/index.php/udev
http://opensourceforu.efytimes.com/2012/06/some-nifty-udev-rules-and-examples/

Salut

   Alex