Re: [deb-cat] Trobada 2015

Alex Muntada <alexm@caliu.cat> writes:

> Robert Marsellés:

> Anava a suggerir fer una pàgina al wiki.debian.org però tens raó
> que ja tenim el dudle:
>
> https://dudle.inf.tu-dresden.de/debian-catalan-2015/

Aquí apareix gent que no vindrà, ja que era només una votació per la
data. Trobeu interessant fer una llista dels que hi anirem segur i que
confirmem assitència? Es pot posar al wiki que comento més a baix.

> Dit això, potser ens aniria bé crear un wiki per anar posant les
> coses que fem, els resums de les trobades, etc.
>
> Havent vist la llista d'entrades al wiki dels grups locals, crec
> que tocaria crear una pàgina LocalGroups/DebianCat:
>
> https://wiki.debian.org/LocalGroups#Catalonia
>
> Prefereixo que la pàgina es digui DebianCat perquè sigui ambigu
> sobre si fa referència a la llengua o al territori. Però és un
> tema del que podem parlar a Girona.

L'acabo de crear. Si decidim canviar el nom, cap problema:

https://wiki.debian.org/LocalGroups/DebianCat

> D'altra banda, crec que estaria bé un recordatori dels detalls
> del lloc de reunió, de com arribar-hi en transport públic i
> privat, de l'hora de trobada, etc.

He posat tot allò que sé, però si us plau complementeu o rectifiqueu el
que cregueu convenient.

Salut!