Re: [deb-cat] Trobada 2015

El Thu, 12 Nov 2015 14:13:03 +0100
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

> No tinc ni idea de si Firefox OS és un sistema operatiu GNU tal com ho
> és Debian, i tal com NO ho és Android.

Firefox OS diria que és soft lliure 100% (amb un kernel de linux
corrent per sota).

Diria que aquest plantejament és més interessant que els que parteixen
de sistemes parcialment tancats.

Però, d'altra banda, la gent està a Android (i Facebook, i Windows), i
potser això fa interessant els intents de millorar-los des de dins...

Pd.: és una llàstima que Firefox OS no tingui més base d'usuaris...

--
Joan Cervan Andreu
+34 635 40 31 04