Re: [deb-cat] Trobada 2015

No tinc ni idea de si Firefox OS és un sistema operatiu GNU tal com ho
és Debian, i tal com NO ho és Android.
Si no ho és, igualment jo no tinc ni idea de com alliberrar Firefox OS
per utilitzar GNU, en canvi sí que sé com fer-ho amb Android o derivats.

Així que, amb un aparell de butxaca, jo només us hi podré ensenyar
Debian funcionant si aquest aparell havia sortit amb Android de fàbrica.
Igualment, si no assistirà ningú que li interessi el tema, i també hi ha
opinió de què està fora de context, seguiré amb ganes d'intercanviar
coneixements del què sigui sobre Debian.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 12/11/15 a les 13:42, Joan Cervan ha escrit: