Re: [deb-cat] Trobada 2015

El Mon, 02 Nov 2015 11:29:12 +0100
Mònica Ramírez Arceda <monica@probeta.net> va escriure:

> Hola,

> Perfecte!

> Sembla el lloc ideal.

> Com ja vaig comentar, crec que la majoria estàvem parlant d'una
> trobada informal, on veure'ns, explicar-nos què fem, etc.
>
> Ara bé, si algú vol fer una xerrada o taller, suposo que tampoc hi ha
> cap problema, que digui el més ràpid possible el títol i ho
> incorporem al cartell.

> Si hi ha xerrades, projector.
>
> Falta decidir l'hora de trobada. Jo proposo les 10 o les 11 del matí
> fins el migdia (cap a les 14) i anar a dinar. Com ho veieu? O preferiu
> [...]

A mi pel matí m'ha sortit una reunió de la Coordinadora per la
Salvaguarda del Montseny... Merde! Si és fes per la tarda m'aniria
millor, però si no, igual miro d'estar per dinar amb valtros... Pd.: no
ho dic com a "vot"... De totes formes no ho dic per canviar res, eh? Si
pel matí va bé, jo no vull fer canviar res!!

Pd.: sobre lo de la xerrada d'Android, si no hi ha res més, tampoc és
que ho vegi malament, però ja posats es podria parlar de FirefoxOS (el
mòbil que pateixo de fa un temps :-) ). Però coincideixo amb el que
s'ha dit de que estaria bé de fer una xerrada més debianita... Ara bé,
quines propostes hi ha? Quins temes interessen? A mi uns cosa que em
crida l'atenció i mai he vist clara és com funciona la
internacionalització de la web de debian i documentació que hi
incorpora (118n, l10n)... Qu7an ho he mirat no m'ha semblat que hi
hagués un sistema senzill, però igual no m'ho he mirat bé...

Joan

--
Joan Cervan Andreu
+34 635 40 31 04