Re: Confirmacions comandes "amagades"

El Mon, 09 Nov 2015 21:26:41 +0100
Sergi Blanch-Torné <srgblnchtrn@gmail.com> va escriure:

> [...]
> l'arranc de serveis era "SysVinit". El scripts del /etc/init.d, així
> com la comanda service.
>
> Amb el canvi a systemd, després de llargues discussions, es manté la
> interfície que molts tenim acostumada. Però hem d'anar pensant a
> canviar a usar systemctl.
>
> Fent un cop d'ull, veig que tant la comanda que comentes com la que
> crec que es correspon amb systemd:
> # systemctl restart ssh.service
> No generen res al stdout. En canvi potser el que busques et sortirà
> amb: # /etc/init.d/ssh restart
> [ ok ] Restarting ssh (via systemctl): ssh.service.

Ei, doncs podria ser això... a la màquina a on em surt el missatge com
el que poses a la línia superior, tinc una debian 7, i en canvi la que
no em diu ni mu te una debian 8...

Pd.: no tinc cap problema d'ssh o dpkg... només em mosquejava no rebre
els missatges que confirmen "el que està passant" (un servei
reiniciant-se, etc.). Si és el comportament per defecte, alabat sia
déu...

Salutacions i gràcies per les respostes,

Joan

--
Joan Cervan Andreu
+34 635 40 31 04