Re: Confirmacions comandes "amagades"

Hola,

Tinc la impressió que el que comentes pot tenir a veure amb "Systemd".
Però em desconcerta el que comentes d'apt-get. Si és la teva primera
debian 8, això tindria relació amb que fins a la 7 la gestió de l'arranc
de serveis era "SysVinit". El scripts del /etc/init.d, així com la
comanda service.

Amb el canvi a systemd, després de llargues discussions, es manté la
interfície que molts tenim acostumada. Però hem d'anar pensant a canviar
a usar systemctl.

Fent un cop d'ull, veig que tant la comanda que comentes com la que crec
que es correspon amb systemd:
# systemctl restart ssh.service
No generen res al stdout. En canvi potser el que busques et sortirà amb:
# /etc/init.d/ssh restart
[ ok ] Restarting ssh (via systemctl): ssh.service.

Sobre l'apt-get, pots explicar-te una mica més?

/Sergi.