Icedove, Iceweasel i Konquerror es tanquen als 15 segons.

Tinc un problema a la meva debian 8... bé a unes aplicacions, en concret el client de correu Icedove, i els navegadors Iceweasel i Konquerror. els 3, quan els obro, als 15 o 20 segons es tanquen sols.

Es curios que l'Icedove si el poso en mode Fora de Linea, aguanta un rato més sense tancart-se.

No se com solucionar-ho i no se perque va començar a fer-ho. (ja fa unes setmanes que em passa)

Salut.