Confirmacions comandes "amagades"

Hola,

En una instal·lació de debian 8, quan faig algo com:

service ssh restart

No veig cap missatge de confirmació, només em torna a una nova línia de
terminal.

En altres ordinadors, em sortia una línia en verd confirmant-me que la
cosa havia anat bé... Em pasa amb totes les comandes, com per exemple
apt-get install elquesigui.deb

Diria que aquesta instal·lació de debian, precuinada en un servidor
cloud (iwstack), deu tenir alguna opció tipus "no prompt" però en la
línia de "no verbose, no mostrar missatges"...

Us sona?

--
Joan Cervan Andreu
+34 635 40 31 04