Re: [deb-cat] Trobada 2015

El Dilluns, 2 de novembre de 2015, a les 15:03:41, Mònica Ramírez Arceda va
escriure:

> Mmmm... no ens hauréim de centrar en coses de Debian?

Jo he pensat el mateix ...

> Tot i això, la xerrada em sembla molt xula.

si, però estaria millor com instal·lar una Debian a un mobìl/tableta amb que
porta Android.

> Què en penseu la resta? Limitem temàtica? És que ja que ens veiem tan
> poquet potser seria més adient "debianitzar" la trobada ;-)

Debianitzar .... personalment de trobades linuxeres o de soft lliure ja hi ha
unes quantes. De Debian no.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia