Re: M'he cansat de l'Enigmail... desar contrasenya

Ja he vist que l'Engimail fa servir el GPG Agent, i amb alguna versió
(ara ja no) havia permès recordar la contrasenya durant uns minuts, però
és que jo no en tinc prou.

Qui diantre decideix que siguin uns minuts o no sigui res?!
La seguretat sobre el dipòsit de dades o contrasenyes és cosa meva, no
de l'Enigmail.

El 28/10/15 a les 18:24, Marcos ha escrit: