Re: [deb-cat] Trobada 2015

Ahir va haver la trobada, amb poqueta gent però molt més per parlar que
el temps que teníem. Es van tractar els temes programats i molt més.

Vam quedar a mantenir la cita pel 21 de novembre al mateix local (que
està prou bé) i així donar-nos la oportunitat de conèixer més usuaris de
Debian.
Tingueu en compte que el GiLUG és una comunitat d'usuaris, amb la qual
cosa el més abundant és gent amb poca profunditat tècnica o acadèmica en
les TIC.

El local disposa de diverses saletes petites amb capacitats d'entre 10 i
25 persones, amb algunes taules i cadires, electricitat decent i
internet inalàmbric. Els automobilistes han d'arribar d'hora per aparcar
amb calma.
Si ve molta gent, el local serveix per fer coses per grups i/o simultànies.

Les següents passes suposo que són: consolidar el programa d'activitats,
logística que faci falta, i un cartell o anunci per difondre massivament.

El 21/10/15 a les 16:37, Narcis Garcia ha escrit: