Re: [deb-cat] Trobada 2015

Doncs sembla que seguim amb la data que vaig proposar... Dissabte 21 de
novembre.

Fem una cosa: proposo que aquest dilluns dia 19 d'octubre a la nit sigui l'últim
dia per afegir-vos al dudle o canviar les vostres preferències. I ja
fixem el dia definitiu. Us sembla?

Alguna notícia des de Girona? ;-)

Salut!