Re: [deb-cat] Trobada 2015

Soc jo. Jo no he intervingut gaire a la llista (per no dir gens). Us vaig llegint i m'agradaria poder venir a la trobada.

Em dic Sergi i l'identificador és el meu nom complert però sense vocals. Ja que no m'he presentat mai a la llista, dir que treballo de programador d'un sistema de control (amb llicència gpl) i pel meu compte dedico temps a la criptografia. Fa anys vaig fer el pegat pel gnupg que ha evolucionat cap a les corbes el·líptiques que hi ha ara.

/Sergi.

Sento tornar a empatar les dates, però el 24 d'octubre no podré :(
hi ha una entrada al dudle com a srgblnchtrn, és algú "de veritat"?

El dia 13 d’octubre de 2015, 21:37, Simó Albert i Beltran <sim6@probeta.net> ha escrit:
He canviat la meva disponibilitat. El 21 i 22 de novembre estaré a la
http://2015.es.pycon.org . Per tant, ara el dia que més gent es podria
reunir és el 24 d'Octubre, aquest dissabte no, l'altre.