Re: Voip per Telefonica

Al router/ONT de Telefónica/Movistar quan l'has reinicialitzat cal que
li tornis a posar les credencials SIP.

Això es fa anant directament a la seva pàgina de configuració utilitzant
la contrasenay que porta impresa l'aparell (pàgina Configuración avanzada).
Allà trobaràs un apartat sobre SIP, amb 4 entrades possibles; només cal
que en una li posis tant de nom d'usuari i contrasenya el número de
telèfon que tens contractat.

El 09/10/15 a les 20:22, Josep Nieto ha escrit: