Re: Voip per Telefonica

He vist que la possibilitat no és tal: les trucades de veu passen per
VoIP sí o si. El router te l'entreguen amb la configuració ja desada (si
es 'resseteja' es pot perdre) per a què et funcioni el teu terminal
analògic de sempre.

El router fa de proxy SIP amb una adreça IP diferent.
Jo ho vaig provar amb Empathy i Pidgin sense èxit.

El 09/10/15 a les 11:41, Pere Nubiola Radigales ha escrit: