Re: Editor pagines wiki [SOLVED]

On Fri, Sep 18, 2015 at 08:42:31AM +0200, Robert Marsellés wrote:
> Tot i això, és bo saber que gent com l'Adrià, que pel nombre de
> missatges enviats a la llista sembla conèixer el tema millor que jo,
> també fa servir el mètode "directe" del navegador.

Només per al·lusions: quantitat no sempre és sinònim de qualitat. Si
fossim gaires com jo, de ben segur el món ja hauria explotat un parell
de cops mínim ;-)

Dedicaré més temps a les alternatives que s'han proposat, que a més
vénen de gent amb un rerefons considerable; segur que faciliten la
vida.

> Fora del tema, encara està en peu allò de trobar-se de tant en quant?

Fas bé de recordar-ho: en parlem en un altre fil per no barrejar
qüestions?

--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14