Re: Editor pagines wiki [SOLVED]

Hola,

On 17/09/15 15:41, Jordi Funollet wrote:
> Plugin de Firefox: It's All Text!
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/its-all-text/
>

> I obre-ho al teu editor de capçalera.

Gràcies a tots per les aportacions, incloses les filosòfiques. Seguirem
el procés habitual. Provar les opcions que m'heu dit i decidir quin em
va millor. D'aquí un temps ja us diré com ha anat.

Tot i això, és bo saber que gent com l'Adrià, que pel nombre de
missatges enviats a la llista sembla conèixer el tema millor que jo,
també fa servir el mètode "directe" del navegador.

Fora del tema, encara està en peu allò de trobar-se de tant en quant?

Salut, seny i peles,

robert