Re: Editor pagines wiki

Suposo que el tema de «alternatives» el referies a les eines; essent
així em sembla que hi ha moltes més alternatives en programari privatiu,
però amb el problema de ser més efímeres.

Desenes de milers de persones intenten fer eines de programari privatiu
per «forrar-se amb les còpies», i acaben fracassant. Com que els
programes privatius exitosos (i duradors) són pocs, es recolzen en
l'estratègia de fer molta publicitat i acords amb distribuïdors per
establir el seu producte com a única opció pel comprador d'aparells.

Amb això, l'ambient mediàtic és d'aparent monopoli o d'estranyes eines
aparentment «standard».

En el món del programari lliure ens trobem aprofitant eines fantàstiques
que algú va desenvolupar fa 20 anys, i on al projecte potser ja no hi
queda ningú de l'equip original, o potser ni tan sols ningú. La
diversitat aflora i perdura.

El 16/09/15 a les 21:09, Robert Marsellés ha escrit: