Re: Editor pagines wiki

On Wed, Sep 16, 2015 at 09:09:53PM +0200, Robert Marsellés wrote:
> Hola a tots,
>
> No tinc gaire interès en aquest tema ja que sempre penso en no en sé
> prou com per afegir rés a cap lloc. Únicament, de tant en tant, reviso
> els correus de les llistes. El procés és breu i senzill:

> 2) Marcar els missatges que toqui
> 3) Canviar <<Icon(star_off.png>> --> <<Icon(star_on.png)
> 4) Afegir el meu nom entre els símbols ||  ||
> 5) Save Changes
>
> Tot i això, em perdo. Tants símbols, tots juntets, amb la finestreta
> petiteta, ... Algú me'n pot recomanar algun, senzillet si us plau.
> [...]

Sento no poder-te'n recomanar cap (jo també ho faig a mà, abans que em
passi l'efecte del cafè).

Una alternativa, menys vistosa, és passar-nos al format que s'usa per
exemple a Debian Women [0]. Al cap i a la fi, el que importa és el
resultat (així que gràcies pel temps que hi dediques).

[0] https://wiki.debian.org/DebianWomen/ListSpamCleaning
--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14