Spam a la llista

Hola,

deixeu-me que creï un fil nou per evitar més respostes a un missatge
d'spam, ja que això en dificulta la detecció als sistemes perimetrals.

On Thu, Sep 10, 2015 at 07:16:54PM +0200, Narcis Garcia wrote:
> Uff, doncs m'estic pensant seguir o no en aquesta llista, perquè si
> es
> distribueix qualsevol correu que qualsevol boig envii des de fora,
> anem bé.
> I no m'agradaria que el meu programa de correu aprengui que de tant
> en
> tant "debian-user-catalan" és sinònim de brossa.

També pots posar un filtre SpamAssassin + Procmail en local, si tens
ganes de gresca :-)

No tens l'obligació d'estar subscrit a la llista per participar-hi: la
pots seguir via web i escriure-hi quan ho desitgis ja que com veus
escriure-hi no requereix estar-hi subscrit.

D'altra banda també pots usar programes lectors de notícies com Pan
[0] per seguir les llistes de Debian, entre moltes altres.

Espero que això no sembli una forma d'assenyalar(-te) la porta; només
són alternatives vàlides i que personalment de vegades uso.

Recorda també que des de Debian s'estan fent esforços per minimitzar
la quantitat d'spam, però ja saps que requereix temps i és una
comunitat de voluntaris.

[0] https://packages.debian.org/jessie/pan
--
Adrià García-Alzórriz