Re: Fwd: Administrador de sistema

Uff, doncs m'estic pensant seguir o no en aquesta llista, perquè si es
distribueix qualsevol correu que qualsevol boig envii des de fora, anem bé.
I no m'agradaria que el meu programa de correu aprengui que de tant en
tant "debian-user-catalan" és sinònim de brossa.

El 10/09/15 a les 16:42, Josep Sanchez ha escrit: