[OT] Re: llista de correu, trobades a Catalunya

El 26/08/15 a les 11:05, Aniol Martí ha escrit:
> Bon dia,
> Aquests dies concideixen amb el Saló del Manga, no sé si això pot fer que vingui menys gent, almenys jo no podria venir :'(.
>
> Salut!
>
> Enviat des del mòbil.

Això depèn de les preferències de cadascú.

Jo no he anat mai al Saló del Manga, tot i haver estat convidat per tres
persones diferents i en repetides ocasions, precisament perquè coincidia
amb les fires i festes de Sant Narcís.

I és que si se'm deixa a triar entre disfressar-me de Son Goku o cantar
el "Girona m'enamora" a les escales de la catedral, l'elecció és més que
clara :-)

El cas és que sigui qui sigui el cap de setmana que s'escolleixi, hi
haurà algun altre acte interessant en un altre punt de Catalunya que
algú preferirà abans de venir a aquesta trobada.

Jo fixaria una data i només la canviaria en cas que hi hagués un nombre
significatiu de persones a qui no li anés bé. Si algú no pot anar a una,
mala sort i ja vindrà a la propera; si esperem una data que vagi bé a
tothom, no farem mai cap trobada. Ho dic per experiència.