Re: llista de correu, trobades a Catalunya

Eloi:

> Res doncs, només havia fet el comentari perquè per dates
> coincidia amb la festa major de Girona.

Em sembla una idea genial aprofitar la festa major de Girona
per fer una trobada debianita, el que no veig tan clar és
buscar suport institucional i enfocar la trobada per fer
difusió a gent de fora de la comunitat.

A títol personal, si ho fem a Girona tindré un conflicte
d'interès amb la fira del meu poble, però això només m'afecta
a mi i si fem la trobada el dissabte 31 d'octubre no tindria
cap inconvenient.

Salut!
Alex