Re: llista de correu, trobades a Catalunya

Això de la festa major seria útil si sortim al programa de festes, sinó
ho veig indiferent. També l'enunciat s'hauria d'adaptar a què
l'esdeveniment encaixi en una festa major, i potser fer alguna activitat
més recreativa que creativa.

El 25/08/15 a les 08:37, Eloi ha escrit: