Re: llista de correu, trobades a Catalunya

El Diumenge, 23 d'agost de 2015, a les 19:16:50, Narcis Garcia va escriure:
> Una única llista està bé, degut al ritme de cartes.
> A alguns ens ajuda que l'assumpte porti un prefix com [deb-cat] o [duc]
> o el què sigui.
>
> D'altra banda, proposo una trobada pel diumenge 1 de novembre a Girona.
> Aviat especificaria el local.

La Fàbrica a Celrà?

Pot ser un bon lloc. Hi ha tren i recordo que era un bon espai. Potser no
trobo bé el dia. És una festa que molta gent pot tenir plans.

Leo

> El 22/08/15 a les 20:57, Xavier De Yzaguirre i Maura ha escrit:

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia