Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

Mònica Ramírez Arceda:

> A mi em sembla una idea genial. Potser intentaria fer-ho cada 6 mesos i
> si veiem que hi ha forces aniria fent més curt el període.

Em sembla molt bé.

> No intentaria fer una feta estil festa d'Ubuntu que porta molta feina,
> sinó una trobada més informal amb algun taller o simplement trobar-nos i
> compartir experiències.

Crec que l'objectiu d'aquestes trobades de Debian seria diferent de les
d'Ubuntu perquè la idea és que els que ja som de la comunitat Debian
compartim experiències i ens engresquem a fer coses plegats. No crec que
sigui un objectiu a curt termini atraure usuaris cap a Debian (això sí
que és una feinada, sigui quin sigui la bandera de la comunitat). Així
doncs, estic d'acord que l'únic que cal organitzar és la data i el lloc
de trobada i la resta ja sorgirà dels assistents.

Tingueu en compte que cada 6 mesos tindrem prou temes dels que parlar,
no seria el mateix si féssim reunions mensuals.

> Suposo que el problema és el lloc, ja que la zona que abarquem és molt
> àmplia. Suposo que el més senzill és anar movent-nos pel territori, així
> fem una mica de turisme local ;-)

Si no surt res més concret podem organitzar-ho a la UPC, però jo també
prefereixo fer turisme i anar a d'altres llocs. Només ho proposo com a
solució de reserva.

Salut,
Alex