Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

Hola!

Jo tambe soc nova en aquesta llista. Gracies Monica pel teu email!

El dia 22 d’agost de 2015, 14:24, Mònica Ramírez <monica@probeta.net> ha escrit:
Alex Muntada <alexm@caliu.cat> writes:

> Per animar la gent què us sembla si fem una trobada periòdica (cada 3, 4 o
> 6 mesos) on puguem parlar del que fem cadascú amb Debian?

A mi em sembla una idea genial. Potser intentaria fer-ho cada 6 mesos i
si veiem que hi ha forces aniria fent més curt el període.

No intentaria fer una feta estil festa d'Ubuntu que porta molta feina,
sinó una trobada més informal amb algun taller o simplement trobar-nos i
compartir experiències.

Crec que estan sorgint idees molt interessants! Estic d'acord amb tu Monica. Jo actualment estic visquent a Escocia, pero si quan es faci una trobada puc, intentaria venir.

Com ho veieu la resta? Obrim una pàgina al wiki i comencem a posar
dates, llocs i idees? Suposo que sí tirem això endavant hauríem d'obrir
una entrada aquí:

https://wiki.debian.org/LocalGroups

Perfecte doncs! en marxa!

Salutacions desde Heidelberg!

Alba

Personalmet crec que amb la llista actual ja tenim suficient i podem seguir les indicaciones de l'Adrià per marcar un correo "Off Topic" o quelcom semblant.

Jo a l'igual que l'Alba estic fora de Catalunya, a Suïssa, però miraré de donar un cop de mà en tot el possible.

Per cert, fà un temps em vaig inscriure a la llista d'usuari aquí Suïssa i cal dir que som 5 gats i el moviment és mínim, crec que hi ha un reunió al mes a Zurich i poca cosa més. Es veu que la gent prefereix les lliste en Alemany o Francés...

Per cert Mònica, si veus al Axel Beckert de Debian Suïssa dona-li records...crec que esta per allí.

Salutacions,

--
Oscar Osta Pueyo
oostap.listas@gmail.com