Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

Alex Muntada <alexm@caliu.cat> writes:

> Per animar la gent què us sembla si fem una trobada periòdica (cada 3, 4 o
> 6 mesos) on puguem parlar del que fem cadascú amb Debian?

A mi em sembla una idea genial. Potser intentaria fer-ho cada 6 mesos i
si veiem que hi ha forces aniria fent més curt el període.

No intentaria fer una feta estil festa d'Ubuntu que porta molta feina,
sinó una trobada més informal amb algun taller o simplement trobar-nos i
compartir experiències.

Suposo que el problema és el lloc, ja que la zona que abarquem és molt
àmplia. Suposo que el més senzill és anar movent-nos pel territori, així
fem una mica de turisme local ;-)

Com ho veieu la resta? Obrim una pàgina al wiki i comencem a posar
dates, llocs i idees? Suposo que sí tirem això endavant hauríem d'obrir
una entrada aquí:

https://wiki.debian.org/LocalGroups

Salut!