Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

On Fri, Aug 21, 2015 at 10:13:34PM +0200, Mònica Ramírez Arceda wrote:
> Hola,
>
> De nou estem gaudint de la Debconf i avui ens hem trobat alguns membres
> de parla catalana. Hem estat parlant una estona de l'estat de la

Records a tots!!

> comunitat de Debian de parla catalana i hem pensat que potser estaria bé
> tenir una llista específica per a la comunitat i així animar-nos a fer
> més coses (trobades, xerrades, etc).
>
> Fins ara les xerrades, festes i trobades que hem fet les hem preparat
> des d'aquesta llista (debian-user-catalan) tot i que no és el
> tema de la llista (suport a l'usuari).

Certament. Clar que missatges així també es podrien marcar com a
"Off-topic/Fora de tema" o "[Trobada]", etc.

A banda d'això, també podriem aprofitar el suport de la wiki per
organitzar els esdeveniments.

> Tot i això, creieu que valdria la pena crear-ne una d'específica o amb
> aquesta n'hi ha prou ja que tampoc tenim molt tràfic? Debian ofereix
> llistes per a les comunitats: debian-dug-* (gràcies Guillem per
> comentar-m'ho!).
>
> Doneu la vostra opinió si us plau!

A mi personalment no em fa res separar-ho i tenir una altra llista (ja
no ve d'una llista més! :D)  però no sé si frenaria la participació
(baixaria el tràfic de d-u-c i potser perdríem gent despistada pel camí.
Tant de bo s'hagués d'acabar fent a causa de l'elevat volum de
missatges :-)

--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14