Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

Jo em puc apuntar a trobades que es facin entre Gironès, Garrotxa i Empordà.
Seria prou interessant debatre sobre programari predeterminat, siguin
escriptoris, aplicacions d'usuari o serveis com el SystemD.

El 22/08/15 a les 11:54, Alex Muntada ha escrit: