Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

On 08/21/2015 10:13 PM, Mònica Ramírez Arceda wrote:
> Tot i això, creieu que valdria la pena crear-ne una d'específica o amb
> aquesta n'hi ha prou ja que tampoc tenim molt tràfic? Debian ofereix
> llistes per a les comunitats: debian-dug-* (gràcies Guillem per
> comentar-m'ho!).

Salutacions des de Heidelberg!

Jo fa poc temps que he comensat a participar en Debian, i just avui m'he
unit a la llista :)

Potser es podria considerar, en lloc de crear una llista nova, modificar
la definicio d'aquesta per fer-la mes general, i no nomes sobre
discussions de problemes d'usuaris.

Fins aviat!
--
Dhole