Re: Problemes amb Debian Jessie

Entenc que has trobat massa coplex o feixuc seguir les indicacions de la
llista sobre els controladors (?).

Si és així, utilitza el controlador VESA a Debian 8 i ja està:

1. Inicia amb l'opció «recovery mode»

2. Introdueix la «root password for maintenance quan t'ho proposi

3. Executa les següents instruccions:
Xorg :1 -configure
cd /etc/X11
cat /root/xorg.conf.new | sed -e 's/nouveau/vesa/g' > xorg.conf
reboot

Amb això tindràs entorn gràfic, tot i que no tant ràpid com amb el
controlador adequat. D'aquesta manera, per quan et vulguis embolicar a
posar acceleració 3D, etc. sempre hi seràs a temps.

El 17/06/15 a les 15:28, Daniel ha escrit: